Friday, June 8, 2018

WHAFF Rewards Uygulamasıyla Para Kazanma

WHAFF Rewards Uygulamasıyla Para Kazanma




WHAFF Rewards ile sizde kazan?n.

Ancak sadece Android cihazlar için geçerlidir.

Nas?l Çal???r :



Ref Sistemi : Birini kodunuz ile üye etti?inizde her 2 ki?ide 0.30$ kazan?r.(AM28109)

Daily Missions : Günlük görevler ile 0.05$ - 0.25$ aras? kazan?rs?n?z.

Premium Picks : Premium görevler ile sabit olmayan miktarlar kazan?rs?n?z.

Whaff Picks : Günlük de?i?en görevler ile kazan?rs?n?z (Dailyden farkl?d?r).


Kim Android telefonunda oyun oynam?york? kim telefonda vaktini harcam?york?
sizde sürekli telefonunuzun ba??nda u?ra??yorsan?z,Bo?a u?ra?may?n en az?ndan para kazan?n
çe?itli e?lenceli uygulama indirerek hem para kazan?n hemde e?lenin.
Sürekli okey 101 oynayan biri olaraktan, uygulama 101 oynayanlara para kazand?r?yor bence deneyin
ben denedim memnunum,yorumlar?n?z? bekliyorum :)





E?ER BEN?M REFERANSIMDA ÜYE OLURSANIZ UYGULAMAYA HEM S?Z HEM BEN KAZANACA?IZ


REF KODU: AM28109











Get link for download